torstai 20. helmikuuta 2014

Voi Parikka minkäs teit!

Tänään ajattelin kirjoittaa aiheesta, joka on minulle äärimmäisen tärkeä. Eli kengät.

Rakastan Minna Parikan kenkiä. Minulla onkin niitä kaksin kappalein tuolla vaatekaapin perällä. Olen haaveillut Parikoista hääkengiksi, mutta niiden yleistyessä olen ajatellut että haluan olla omintakeinen enkä halua Parikoita. Enkä ainakaan niitä yleisimpiä hääkenkiä, eli Raqueleita. Ja kuinkas sitten kävikään kun näin tämän kuvan...
Lähde: Minna Parikan nettikauppa
Ainoa kysymys on, minkä värinen luonnossa tuo kenkä on. Mutta muuten, se on täydellinen. :D Sopisi hyvin niihin meidän tuleviin hääväreihin. Ei ihan täydellisesti, koska en haluaisi ihan tuon väristä vihreää. Mutta se siis riippuisi siitä, minkälainen tuo väri on oikeasti luonnossa. Yleensä Parikan nettisivujen kuvat ovat hyvin vastanneet todellisuutta, joten ei ole aihetta uskoa että nämä olisivat toisen sävyiset luonnossa.

Viimeistään edellisen kengän nähdessä minun olisi pitänyt ymmärtää lähteä sivuilta, mutta tätä tilaa voisi jopa kutsua hieman itsetuhoiseksi. Jos ihan vaan vähän katson... Ja mitäs sitten löytyikään?
Lähde: Minna Parikan nettikauppa
Upeat, ei ole enempää sanoja. :D Tämä on yksi lempparein pinkin sävy eikä tuo lakeripinta ole yhtään haitaksi.

Minun pitäisi tietää paremmin ja pysyä pois Parikan nettisivuilta. :D Kummatkin kengät olisivat hienot hääkengiksi.

Kuinka hullua olisi jos morsiammella olisi värilliset kengät? Ja kuinka hullua olisi jos morsiammella olisi vielä villimpi kenkämalli? :D

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit, nuo molemmat on kyllä niin herkullisen sävyisiä että! Minulle kelpaisi kummat vain. ;) Kengät taitavat vain mennä sinne pihistä -listalle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen että niin käy itsellekin, vaikka en yhtään haluaisi. :D Nuo kummatkin ovat niin herkullisen värisiä, että mä en kestä. :D

      Poista