lauantai 7. joulukuuta 2013

Yksi vaikeimpia asioita - häämekko

Yksi vaikeimpia asioita häihin liittyen on häämekko. Olen haaveillut kauan omasta ihanasta hääpäivästä, sellaisesta omasta prinsessapäivästä. Puetaan päälle mahdollisimman iso hörsömekko ja pitkä huntu päähän, puhumattakaan siitä prinsessatiarasta. Mutta entä jos en enää haluakaan sellaista? Entä jos se, mistä olen haaveillut 15 vuotta, ei enää olekaan se mitä haluan?
Olen vähän puun ja kuoren välissä. :D Olen aina rakastanut suuuria helmoja ja blingblingiä. Mutta nyt viime aikoina silmääni ovat näyttäneet kauniimmilta hieman rennommat mekot, jotka liikkuvat kauniisti morsiamen liikkuessa. Materiaaleissa pehmeä tylli ja pitsi näyttävät niin kauniilta. Tällä hetkellä lempimekkomalli taitaa olla merenneito. Sanomattakin on selvää, että sellaisesta helmasta en haaveillut lapsena. 
Yöuniani minun ei tarvitse menettää vielä tämän takia, mutta mietityttää hieman. Jos pidän lähes kaikista mahdollisista malleista ja materiaaleista, miten ikinä tulen löytämään sellaista juuri minulle oikeaa mekkoa? Ja koska haaveilen edelleen mekon teetättämisestä, miten ikinä pystyisin selvittämään puvun tekijälle mitä haluan, jos en itsekään tiedä mitä haluan? :D

Ja tiedän, kaikki helpottuu kun menee kokeilemaan mekkoja. Niin minulla kävi wanhojen mekon kanssa. :D Marssin liikkeeseen, rakastuin kirkkaanvihreään pukuun ja jouduimme pulittamaan lisämaksua kun mekkoa täytyi pienentää ja siinä oli helmiä. :D Mutta tämä on taas näitä, kun mietit kotona nettiä selaillen, niin kaikki näyttää niin kovin kauniilta.

Eri asia on sekin, että mikä malli istuu vartalolleni. Onneksi minulla on aikaa miettiä näitä asioita. :)

Kuvat: Pinterest

6 kommenttia:

  1. Mieli ehtii varmasti muuttua moneen kertaan, kokemusta on ;) Suosittelen sovitusvaiheessa avoimin mielin sovittelemaan erimallisia pukuja ja antaa vartalon päättää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuinka paljon sun suunnitelmat muuttui lopulliseen hääpukuun mennessä? :D

      Poista
    2. Oikeastaan ainut mikä pysyi alkuperäisestä oli olkaimeton yläosa. Alunperin olin ajatellut puhtaan valkoista ja pitsistä mekkoa, mutta kokonaan pitsinen mekko näytti mulla jotenki tosi tönköltä.

      Poista
    3. Voi kun kuullostaa nätiltä! :) Mutta niin se taitaa mennä, että ei sitä oikein tiedä millainen hääpuku lopulta sopii itselle. :) Tulee mielenkiintoinen päivä sitten kun joskus pääsen sinne hääpukuliikkeeseen asti. ;)

      Poista
  2. Kauniita hääpukukuvia olet löytänyt! :)

    VastaaPoista